Pages

Tuesday 16 April 2013

APS01-Striker Optimus Prime

Assalamualaikum

dah lama aku tak cerita pasal mainan. yerlah. dah tak beli. mana nak ada kan? actually aku minat juga APS01-striker optimus prime. tapi aku buat keputusan tak nak beli sebab takda duit. adeh.. tup tup..ada plak add-on yang menggoda aku untuk beli OP nih. erm..


pandang pertama. memang cantik kotak APS01. isi dalam tak tahu lagi.
imej belakang kotak.


ok. ini isi dalam. boleh di intai dari luar. malangnya aku tak dapat sentuh lagi isi dalam. sebab aku nak tunggu Fans Want It-3 Jet Wing Upgrader. then baru buka dan pasang. sila lihat gambar di bawah.

 inilah sebab aku terpaksa beli aps01 striker. katanya sesuai untuk semua jenis leader class optimus prime. (model nih menggunakan leader class op ROTF tak silap aku. 


mengancam tak?

tapi FWI-3 jet wing upgrader belum keluar lagi di local store. kalau nak kena p/o dari mana-mana penjual online. ok, sekian dulu.



note: gambar optimus prime+fwi-3 jetwing di rembat dari internet.

3 comments:

  1. Aku ada mainan ni, tapi edisi asal punya. Yang battle blade tu aku beli UFO punya version. Jadilah tu... Nanti nak belajar guna paint, nak touch up kan. Heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro punya 1st edition tf the movie ker? btw ini optimus prime yg pertama sy ada untuk movie line.

      Delete
    2. Striker optimus jugak, tapi yg release skali dgn jetwing optimus tu. bkn yg asia exclusive ni.

      Delete